zondag 5 november 2023 om 10:00

Voorganger(s): Ds. M. van Hal
Organist: Albert Hoekerswever

We vieren weer oogstdienst!  De kinderen komen samen in Kolderveen en wij in hervormd Nijeveen. De zondagsschool en kindernevendienst zorgen voor fruitbakjes die na afloop van de dienst vanuit de twee kerken worden weggebracht naar ouderen en zieken van de drie gemeentes.

We trekken samen op! U wordt gevraagd fruit in te leveren (op zaterdag) en een bakje weg te brengen, na afloop van de dienst, als dat kan...

En: u wordt uitgenodigd zelf producten van de oogst mee te nemen naar de kerk! Daar gaan we dan iets mee doen. We hebben dat eerder gedaan en dat geeft veel rijkdom en kleur. Het mag prei zijn of jam of appels, noten enz, enz. Corry Jaspers zal de kerk ook nog mooi maken met vruchten van de oogst! Want ook dit jaar heeft de aarde van haar vrucht gegeven en daar willen we bij stil staan en zijn we dankbaar voor. Ds. Marjan van Hal gaat voor.

zo 22 sep 2024 om 10:00